Sahabat Sejati

"Aku dan Diri Mu"



Photobucket

Aku dan diri mu....
Dua hati kini menjadi satu...
Biar jarak antara kita beribu batu...
Bukan menjadi pemisah antara diri mu dan diri ku...

Aku dan diri mu...
Kadang2 malu tp mahu..
Setiap apa yg hadir di bibir mu...
Melahirkan senyuman di wajah ku..

Dengarlah luahan hati ku terhadap mu..
Aku amat mencintai diri mu...
Biarpun susah mahu pun senang kita tetap bersatu..
Yang ku harapkan kebahagiaan senantiasa menanti di akhir waktu...

Sayangku...
Kecantikan bukanlah menjadi pilihan hatiku...
Budi pekerti mu merupakan keutamaan bagi ku..
Jagalah maruah mu ibarat aku sudah menjadi milik mu...
Menanti ikatan yg sah kita tetap akan bersatu... 


Sayangku..
Akan ku cuba menjadi yg terbaik buat diri mu..
Sama2 kita mengejar cita2 dan impian yg kita janjikan dlu..
Moga percintaan tidak melekakan apa yg lebih penting dahulu..
Cintaku hanya pada diri mu...
I Love You...

Sayangku...
Ingatlah pesanan drpd kekasih hati mu...
Cinta tidak bermakna tanpa kasih syg mu...
Ingatlah daku dalam setiap tadahan doa mu...
Moga hubungan kita berkekalan dengan restu Nya yg satu..



Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket