Sahabat Sejati

Riang Ria Hari Raya Aidilfitri 2011

Salam...masih belum terlambt lg rasanya...tidakkkkKKK....belum terlambt lg...Selamat Hari Raya Aidilfitri kwn2 ku semuaa...fuhh...nseb bek sempat wish...hehehe....walau aku lmbt sikit update..tp jgn marah ehh...ea la..raya2 nie..xdak masa skit...busy memnjg..hehe..


Haaaa..nie la ayahanda hamba....pg2 kami dah pergi solat sunat Hari Raya Aidilfitri....org ckp...bapak borek anak rintik..tgk2...bapak aku..encem x..??hehe..maintain muda walau da dekat 50-an  daa...huhu...

Nie pula ibunda tercinta....cikgu aku penah ckp..aku mirip muka mak aku..hahaha...jd memg benar la rasanya..aku pown rasa mcm tuee..huhu...jd xikut sgt muka ayah...sori ya ayah...ceq ikut mak...haha..mak sentiasa busy...dgn kuih nya..dengn kemas umah nyaa..thanks mak...

Jadi nie la kedua org tua ku....asyraf mintk ampun dan maaf sekiranya asyraf ade buat salah silap...sepanjg kehadiran asyraf di dunia nie....asyraf byk sakitkn hati mak ayah...secara lisan...perbuatan....asyraf harap mak ngn ayah dpt ampun kn asyraf.. (T_T).....sob3...

Sesi bergmbar...sebelum balek ke kampung halaman di Pendang , Kedah....


Bila sampai kmpg nie..menda yg salu dilakukan adalah menziarahi kubur arwah kedua2 belah pihak tok dan tok wan family aku.....cz kmpg mak ngn ayah..dekat2 ja,..huhu...

Sebab tue mak selalu pesan,..kalo nk cari jodoh..cari yg dekat2...xgadoh nk balek umah sapa lue..dua2 dapat pergi... ok mak!! anak mu ini akan ikut nasihat mu itu,..haha..

asyraf dah jumpa pown jodoh yg dekat... 1 kilometer pown xsampai jarak asyraf  ngn  dia..hahaha...dekat x mak..?? ssshuhhh..senyap2..t kantoi lg..ahahaha..

Edit sikit...bg satu tema ngn kaler bju aku..pink gitu..hahaha... (^_*)




ok...gbr nie aku edit...jgn percaya lak langit kaler purple..hahaha...
pemandangn sawah padi yg cukup menenangkn...

 Nie la panorama kampung aku yg terletak btol2 tgh2 swah padi...mcm pulau....n nie la rumah nenek Ku...huhuhu...simple....but penuh ngn kenangan..keriangan..dan kegembiraan... (^_*)...

Kitaorg amek masa satu hari jer beraya kt kmpung disebabkn faktor "dekat" td...sempt ziarah hmpir semua sedara mara yg terdekat....yg mana xsempt tue..di lain masa la nohh..jgn marah...luv u all..salam..
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket