Sahabat Sejati

SeLamaT Hari Lahir AYah yg Ke-51



Salam...lama xupdate blog kn....biasalah....setiap hr busy ngn assignment.. "padahal xpernah sentuh pown" ..haha...beberapa hari b4 Hari Lahir Ayahanda....aku sempt sediakan hadiah buat ayah....ditemani Syida dan Fizi...kitaorg bertemu di Plaza Alam Sentral jam 5 ptg....

Aku xset pown nk beli hadiah ape kt ayah..tiba2 terlintas kt kepala otak aku nie haaa...tringt..ayah dah lama xtukar belt...asyik pkai belt usang die jer.....lastly aku nekad cari belt...cari punya cari lastly...n finally..jumpa gk yg simple...cantek n xberapa mahal sgt yg 1 set nya...alhamdulillah time nie duit JPA bru masyukk...jd rasa ringan kaki plak nk bli hadiah tok ayah...dah lama xbli hadiah kt ayah... (^_^) ...
Gbr ayah time aku masih di alam persekelohan..hihi..tingkatan bpa ntah..aku xingt..hehe

Salu lau ada kt umah jaa....kami anak beranak mcm biasa lah...befday sesiapa jaaa...keluar makan2 ja...but..we are happy family...xgempak2....xkurang2...biarlah bersederhana mak ayah ckp..tue yg diterap dr kecik... ayah dah byk berkorban tok aku..ape salahnya sekali sekala aku happy kn ayah...kn2... (T_T) ..sob3...ape yg aku bg nie...xley pown bls jasa ayah...dr kecik sampai la aku besar gedabak nie..ayah la yg jaga dan support aku...

walaupun lelaki nie..susah nk tunjuk tanda "syg" tue face to face..tp aku tetap syg ayah aku....cuma xley nk tunjuk....nanti aku ngn ayah aku blushing sama2..hehe..even salu gado2....kami tetap steady...bila dah siap packaging jaa...aku trus pos guna Pos Laju..hehe...

Memg laju la..keesokkan hari tue aku pos...lusa dah sampai kt ayah...then ayah kol....ucapan pertama ayah... "terima kasih naaa...buat pa bli belt tue....xbli pown xpa...guna duit tue tok blajaq" ...aku pown jwb dgn slumber..."xpala ayah..bukan selalu...org dah bg tue..amek jela...ehehe..."...haha...tgk2....xnk ngaku lg syg ayah kn..nk jer sembunyi...tp bila dgr suara ayah ...aku eppy sgt2..aku dah dpt eppykn sikit insan yg aku syg.. (^_^) ...

yap doakan ayah sentiasa bahgia selalu disamping mak...dan jga diri bila yap xdak kt umah tau... moga ayah dimurahkan rezeki selalu..ley transfer kt yap sikit2..hehe... lawak jaa...syg ayah!! ...salam...





Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket