Sahabat Sejati

Formal is Something Different but Normal

Salam..hehe..lama aku xpkai formal mcm nie...sejak matrik...bila pkai mcm nie..teringt zaman2 study dkt  matrik ngn zaman pegawas kt sekolah dlu2....pkai sluar slack....bju kemejaa...tiee....blazer... 



Nie time kitaorg buat presentation for International Business subject...me with syida & najwa...a.k.a classmate...and my lovely friends... (^_*).. love both of them...huhu...semua di atas dah berpunya yer...borang pown dah habis..sold out...hahaha...


Haaa..nie zaman matrik aku....time nie aku slim sgt2....hahaha.. (^_*)...mcm lidi jer dlu..muka pown ley nmpk rangka ..hahaha..beza gila ngn skrg..chubby jer...huhu...yela..dlu xkuat makan kot..skrg..pantang nmpk menda makan..nk makan..haha...


Nie time aku dinner kt matrik jgk dlu...time Dinner Malam Perakaunan ...amcm...tgh xencem...tp yg kiri dan kanan...woW..marvelous...hehhee.. (^_*)...skrg diorg mesti lg comey an...weeee...in future aku nk upgrade lg laa supaya lebih nampk more corporate person..hopefully ...yesterday is memory...now is dreams....future is unbelievable.. (^_*) ....

Category: 1 comments

1 comments:

Post a Comment

Photobucket