Sahabat Sejati

Seorg sahahat yg tiada galang gantinya..we love u Fizi..


Salam...Selamat Hari Lahir buat Fizi...eventhough dia seorg sahabat lelaki bg aku..tp aku nk nyatakan yg aku sygkan dia sangat2..perkenalan yg terbina sejak aku menjejakkan kaki ke UiTM Shah Alam..ada lah bersama mereka berempat..dan dia salah sorg drpd nyaa...


Susah senang kami bersama...even kita mungkin tidak sekelas lg...tp hubungn erat yg telah kami bina xpernah terlerai dek masa dan tempat....sometimes aku sendiri terkenang n sebak when the time aku terfikir...apa la nk jadi ngn kami bereempat bila da tamat pengajian nanti...




For me..korg la sahabat terbaik pernah aku dpt...dont leave me whenever u all dah berjaya nanti...i wish u all the best in ur life...especially you Fizi...Selamat Hari Lahir....

Walaupun kitaorg sambut befday fizi dalam kekalutan cz busy dgn keja itu ini...alhamdulillah..semua plan berjalan lancar..n saat2 bersama la yg aku sgt2 nantikan..gelak tawa...senyum riang...love it..love u all..


Category: 1 comments
Photobucket