Sahabat Sejati

Quality Time With Her

Salam...today is nice day to me...lot of love... (^_*) ....11.11.11...nice date toO...ramai org bertunang ngn kawen hr nie kn...hehe..ximagine pown nk date ngn si dia...mungkin jodoh agaknya..tups2 plak on tarikh yg ramai org sebut2 kn nie..everthing happen bcoz malam kamis = rabu.. lepas si dia kol ckp yg hari jumaat nie si dia nk turun SP with her bestfriends…jd si dia menjemput aku tok join skali…hehe…dalam hati “huurrayyyyy….ingtkn xdpt jumpa dah b4 balek Shah Alam…” huhu….plan punya plan…diorg nk g tgk wayang…aku pown ok kn jer…sebab nk jumpa si dia jgk..hehe…

Hari nie kn hr Jumaat…jd kitaorg bercadang lepas sy selesai solat Jumaat…sebelum masok waktu solat…dah pesan la kt mak…ckp “mak hari nie nk makan awal sikit….nanti mak masak  awal kit eh” pastu kn mak jwb “ aiii…ape dia..?? nk makan asar nanti..?? hahaha” . …”tak la mak…sebelum solat jumaat laamak ley wat lawak lak…haha…” ….”amboi…nk p mana tue..?? awal makan…xpenah buat pown sebelum nie..haha” …….aku senyap jer lepas tue..

Lepas solat jumaat trus jer aku bersiap2….hihi…Aku trus menuju ker Village Mall…sampai2 VM….tgok2 diorg duduk sedap lg..menjamu selera kt Pizza Hut..hehe..jd aku xnk la ggu si dia ngn kwn2 Yana..Eira ngn Fatin.. jd aku biarkn diorg makan dlu….xsangka plak my syg pkai bju kaler biru jgk..xde plak plan ngn die...kebetulan agaknya..hehe..dgr kata Yana yg belanja..hehe…mula2 diorg plan nk tgk wayang..tp xde citer best …lastly kitaorg g karaoke jaa…. (^_*) …of course la kitaorg karaoke berasingan …aku dgn si dia..lg tiga org kasi asing la..diorg segan ngn aku..hakhak…privasi sikit kn..huhu



Lepas karok2..kitaorg mam aiskrim jap..nyum2..sedap2…yela..bg tekak basah kit kn..hihi…then kiraorg trus g Taman Jubli…hihi…sampai taman..kitaorg jalan2….then sian kt gf sy…die xberapa sehat sgt sejak dua hr nie..sakit tekak katanya…sampai2 taman die rasa nk demam….jd kitaorg talk jap..then setuju..tinggalkn aku ngn si dia kt taman…pastu  yana, fatin ngn eira pergi shopping jap then diorg anta yana balek Jitra pastucome back for my lalink..hehe..

Dalam masa tue..aku temankn si dia jela…yela..org tercinta xsehat….mesti la kena temankn… (^_*) …kitaorg duduk jer di bawah pondok yg redup..si dia nk jalan xlarat..sebab tiba2 badan die panas sgt2….sian…lama jgk kitaorg kt pondok tue..sementara tunggu kwn2 si dia…but a lot we share & talk..alhamdulillah…spend more quality time with her… thanks syg…demam2 pown sudi turun SP tok jumpa abg…lepas teman die…then diorg pulang …aku pown sama..trus pulang…


Sampai2 umah…lepas2 rehat jap…mak serbu trus tnpa pkai helmet..hahaha… “amboi..p mana td..?? tgk wayang ka..?? cita pa..?? ngn dak mana nie...sampai sanggup makan awal..??haha...."" ...aku yg tgh berjalan nk g ruang tamu..trus berhenti seketika...senyap jap..p.k jap nk jwb ape mana 1 dlu nie..haha.. 
 a'a mak...eh2 silap lak...xdela...xtgk wayang pown...jalan2 ja..
aii..xkn tgk wayang ja..?? lama ja...makan KFc plak ka..?? hr tue yg keluar tue..xtgk wayang..??
xdela mak...jalan2 ja..xtgk wayang pown..
ngn dak mana..?? yg hr tue jgk ka..??ngn  gf la tue..??
ermmm...blushing lg..hahaha...lari2..selamatkn diri..hahaha,..

Hehe...ape2 pown...perhubungan kita syg dah cecah 1 Tahun...4 Minggu ...3 Hari...means....
143 = I Love You Babe...hehe...kena lak ngn date 11.11.11 (^_^) ...nicee...thanks syg...i'll miss u when im going back to Shah Alam this coming Sunday....sob3...take care dear.....
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket