Sahabat Sejati

Rindu Tak Terungkap


Salam....hehe...asyraf sgt2 happy hr Sabtu lepas.....setelah bergelut dan bertarung  dalam kesejukkan  di dalam bus KPB selama 8 jam 30 minit...akhirnya ..alhamdulillah..selamat sampai ke kmpung halaman.... (^_*)...jalan pown sesak bila nk raya nie...actually 5 or 6 jam da boley sampai...tp mcm biasa la..bila hr kemuncak...semua xdpt dijangka kn...12.00 naik bus dr Shah Alam..kol 9 pg bru nmpk muka mak...setelah dijemput ayah ...


Hee...sebelum balek ker kmpg  halaman...asyraf da buat janji temu dgn si dia yg kami nk jumpa sejurus asyraf sampai....alhamdulillah semua berjalan lancar..i miss her soOO much...lepas mandi...n srapan....aku trus bersiap2 ...cewah..cm girl plak kena bersiap2 kn... (^_*)...

Mak pown tetiba tnya.. "amboiih...bru sampai da nk keluar..?? nk p mana..?? nk g tgk wayang ker..?? " wahhh..mak perli sinis di situ..haha..seakan2 thu ke mana arah tuju ku..hehe...

Tepat jam 10 pg...aku dah terpacak...menanti si diaaa....hehe...penat dlm bus pown xhabes lg...tp windu nyer pasal..apakan daya...aku gagahkn jgk...tunggu punya tunggu...yes!! dtg jugak akhirnya si diaa...capet jgk sih..tunggu girl nie make up...macm nk g fesyen show..hahaha... (^_^) ...

 Si dia xcuti lama tok cuti raya aidiladha kali nie..3hr ja...tolak dua hr die ade kt kmpg..jd aku perlu amek peluang yg ada utk spend time dgn lebih berkualiti walaupun seketika... at least...dpt jgk aku lepaskn rindu yg terpendam hmpir 2 bulan nie...

Jadi aku iringi si dia g taman..cewahhh...taman tue...bru btol nama nya date kn..hehe.. (^_*) ..taman Lot 88...cantek taman nie walaupun taman buatan...perspektik die sgt menarik..sejuk jer mata memandang...sejuk lg mata tgk si dia (^_*) ..hee..

Si dia ckp die suka naik buaian..hehe..jd ape lg...aku pown teman la..lama xjd kanak2 riang..kn syg...hehe...hope u happy ...

Thanks to Dayah yg sudi jd jurufoto tetap kami...hehe...tp nk wat mcm mana...Dyh pemalu sikit orgnya..sebab tue gbr die xde dalam nie...anyways aku ucapkan ribuan terima kasih sebab sudi teman syg sy... (^_*) ... klau xde Dayah...susah nk coretkn kenangn bersama si dia...thanks again...
Masa yg ada walaupun sesingkat mana pown..aku xkn sia2 kn...masa nie la pown aku nk bermanja-manja kn...hehe..jgn jelesss.....buah hati mana xkn gembira lau pasangan nya ade di sisi kn...aku tersangatlah happy  bila saat2 mcm nie muncul..bukan selalu..
Siap ade tasik lg...cantek kn pemandangan kt sini..?? hehe...

 Senyum...hehehe... (^_^) ...syg sy kena jd model sambilan kejap...hihi..

Tgk..moto pown da sama jenis daa...ade jodoh rasanya..hehe..mintk2 mcm tue la sampai bila2 yer..amin...merah = boboy....biru lembut = girl2... sesuai la tue...

Lepas tawaf satu taman tuee...kitaorg bergerak pergi Village Mall ...time to Karokk...hihi...lama xkarok...tp this is 1st time karokk ngn buah hati sendiri...hehe...so sweet when she sings along with me...picing lari la syg..g kejar cepattt...hahaha...muahh..luv u so much...

 Habiss karokk ...si dia ngadu dahaga air...haus katanyaa...yela..die xsarapan lg...sian syg abg yer...kitaorg g Tesco jap minum...bg ilang dahaga tue kit..yela..penat karokkk...

Lepas minum..kitaorg trus direct g KFC....dah lama si dia ngidam nk mam KFC dgn sy katanyaa.....yela syg...kita mam sama2 k...miss U a lot....makin berisi syg sy nie haaa....yela..mam KFC jer....hikhik...lawak jer sygg...jgn marah yer... u still look cute to me...

Walaupun seketika....tp sgtx100 bermakna bg aku...yela..lepas nie nk balek Shah Alam balek..xthu plak bila nk balek kn...rindu nie xkn penah ilang mcm 2 jer..rindu tetap rindu ok...sambil aku coretkan di blog nie pown..aku masih tersenyum.. (^_^) ...thanks sygg...

Cz u make ordinary day turn to be extra ordinary day for me...i luv u sygg...hope abg ade lg peluang mcm nie...nk sgt2..together gether lg ngn kamu...hope masih  ade lg kesempatan kita bersama....miss me k!
Category: 2 comments

2 comments:

misznanarizal said...

waaahhh.sooo sweeett =))

Eisya Fiesya said...

waahhhh...so sweet abg...adik doakan hbgan abg ngan wani kekal hgga akhr hyat!!! :)

Post a Comment

Photobucket