Sahabat Sejati

1st Time Buat Photoshot

Salam...hye...bertemu kembali...alhamdulillah...sy berpeluang beramah mesra dgn photographer2 bahagian Utara minggu niee...ucapan ribuan terima kasih buat abg azree (Oren Kaler) a.k.a my sifu...yg mengajak aku tok join photoshot bersama member2 group nie...bertempat die Jeti Semeling, Kedah...aku hadirkn diri dalam pukul 5.30 ptg..



Time aku sampai tue..sifu xsampai lg..jd aku mcm kekok..yela..xpernah involved menda2 nie semua..jd malu la..tgk org bawak "senjata" masing2 tok tembak..hihi..aku bawak diri ngn senjata baru aku nie haa....tgk diorg berkumpul..aku nk g join..malu xbeh2 lg...sekali tup2 sifu dah masok dalam kelompok tue..jd aku terpksa la gagahkn diri melangkah tebalkan muka..hahaha...


Nie la sesi photoshot yg dijalankn..best sgt2..cz dpt tgk mcm2 gelagat photographer..ngn lens pnjg2..aku nya lawak jaa..kontot jaa...hakhak...agak ramai yg menyertai program yg dijalankan kali nie..anda ley tgk sendiri la gbr yg aku letak nie..ramai kn..hihi...


Yg bju merah terang tue..sebelah kiri tue..aku la..khusyuk jaa...hahaha....yg tgh2 tue la sifu aku...abg azree namanya...dok bg taklimat sikit mcm mana nk tgkp gbr pengntin...actually pengntin nie dtg ngn photographer diorg sendiri..tp kami pinjm diorg kejap tok photoshot..hihi...jd xlama lepas tue diorg balek..sempt la shot dua tiga keping gbr yg quiet ok bg aku sbgai beginner (^_^)



Nie la talent utk smlm... (^_*) ...sgt2 comel dan cute..aku bertuah cz st time shot da dpt shot talent/model yg secomel si diaa..huhu.. thanks yer wak..cz sudi jd model sy..(cewahh..perasan jap) ..hehe..

Nie bru 1 gbr jaa..if korg berminat nk tgk gbr2 yg lain..korg ley dtg melawat ker blog bru sy di "creativefotografidesign.blogspot.com " yg menempatkn gbr2 khas yg aku sendiri shot... (^_^)..thats all from me...im really2 excited with my new hobby ...thanks..salam..

Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket