Sahabat Sejati

Finale....


Emmm sudah dekat 5 hari aku x tgk blog aku nie….emm last sekali yg aku tingin nk tulis hr tue pasal exam taxation….tp…xde mud nk tulis…ntah nape…maybe tension menghadirkan diri kowt tok last paper nie FAR265. A.k.a. financial report….emmm…taxation hr tue aku jwb dgn pasrah sekali…everything ikowt flow…n alhamdulillah sempat wat semua…tp btol ker tidak per yg aku buat…wallahhualam…….emmm…tp yg meng ‘’STRESS’’ kn aku adalah final paper nie….dah la carry mark rendah sgt..aku xdpt bygkan…mcm mana carrymark nie nk support aku nyer final….entah la…rasa kelainan bila belajar something yg sama mcm dlu…but in different categories n different approach….rasa susah plak…runsing tol kepala aku nie….pas taxation tue..aku der 4 hr masa tok study FAR…emm k fine..hr pertama relax cz nk tenangkn diri cz jwb taxation….hr ke2….lg relax….tgk movie….nk release kn semua tension yg der…tp sebelah mlm aku der gk usha2 past year paper yg aku soh sahabat bek aku photostatkan…terbeliak aku tgk past year paper tue…susah giler..aku da terketar…keesokkan hr nyer..aku g la nk study ngn member bek aku nie,… ‘’kebaya biru’’ tp die der hal…jd aku study sorg2 la..byk g topik aku xcover…dlu blaja dlm Malay…everything look simple…but now…aku keje garu kepala ja…final day before exam pown sampai…semua post status kt facebook mcm2 jenis ayat…hahaha….tp dr ayat tue aku fhm,….semua nga dalam situasi yg amat tension sekali…aku pown da stress habisptg last day tue aku sempt wat latihan sekejap ngn member aku tue…n td….Finale nyer bermula…ade problem kit mula2 cz xcukup tmpt n seat for d exam…tp keadaan terkawal la…then exam pown bermula…bukak2 1st question…semua da pakat mengeluh…aku la paling kuat bunyi nya…sepanjg exam tue…der 5 soalan…xdak 1 soalan pown yg senang bg aku..past year pown xsesusah nie…aku mcm nk menitiskan air mata wat FAR nie td1st time aku rasa mcm xpenah blaja…knapa..??? aku paling minat subjek nie..tp napa ley jd cmnie…knapa ley jd susah mcm nie… :’(keluar dewan exam..semua geng aku..muka frustrated jer…emmm kitaorg semua harap..jgn fail jer…hope ley lulus dgn carry mark yg rendah tue…aku kecewa sgt hr nie…hanya Allah yg tahu..apa2 pown skunk…aku tawakkal jer…..mak…tunggu yap nk balik uma…huhu…lupakan yg dah lepas…now it time for holiday…huhuhuh…xsabar nk balik uma….esok nk balik uma….jumpa lg di coretan yg lain….
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket