Sahabat Sejati

UiTM...

Fuh..lama x usha blog nie….hari nie terbuka jgk blog nie akhirnya..emmm ape aku nk citer kali nie..hihi…emmm cutie sem pown da bermula…..wah…best sangat2..cz dapat jgk duduk umah..relax2…n xyah nk p.k pasal masalah pape…dalam dua tiga hari kt umah nie…aku der dpt panggilan drpd sorang sahabat lama…..merangkap ketua pengawas sekolah lama aku dlu …lama jgk aku xdgr kabar dr dia…dia pown skunk da jd orang kuat UiTM…..mcm2 jawatan dia ada…tp aku maintain cm dlu jgk….xdak jwatan pape…haahaaha…low profile jer…hehehe….then dia forward 1 msg dekat aku…msg tue dianta cz der certain reason…n reason nyer…aku ngn sahabat aku nie dijemput tok bg talk dekat ex-student  sekolah aku yang der wat kem kecemerlangan dkt UiTM Merbok….hahaha….aku tergelak sorang2 gk la waktu tue..mana x tergelak nya…der ke jemput aku…yg xde pape yg nk dibanggakan pown nie..haha….kalau sahabat aku xpela…dia kn ketua pengawas..at least der pengalaman nk ckp depan2 nie…heee…then malam tue pown aku g la ngn dia…sampai kt sana..aku da gugup da…mana x gugup kan…der 100 lebey studentxtermasok faci ngn cikgu2 lg….kami dtg pown atas jemputan kaunselor..sekali kaunselor ajak kitaorg masok dewan kuliah…then duduk dkt2 bhagian depan sekali….yg tetamu khas duduk…atas sofa wa cakap sama lue…kali nie aku lg gemuruh….aku ingat kn kami nie just tetamu tmbahan..rupanya tetamu jemputan…mcm forum perdana tue..kami du orang jerk t depan tue..semua tgk tepat ke arah mata aku…nasib baik sebelum masok dewan..aku dah g toilet da..hahahaha..yang menambahkan kegemuruhan aku…kaunselor ckp…’’slot kamu berdua adalah sejam’’….mak ai aku ckp..lamanya..nk ckp apa….kwn aku mulakan dlu talk….half n hour..dia la ley plak bwk draf per yg die nk ckp..dia xckp yg dia wat draf kt kertas….waaaaaa…aku xbawa pape pown…cmner nk ckp setengah jam sorang2…aku pown mulakan dengan kehidupan di waktu sekolah…then mcm mana ley dpt matrik…kehidupan kt matrik…then kelebihan JPA…matrik…u…poli…n sewaktu dengannya…tamat jgk akhirnya 30minit dengan hanya spontan….yg paling lawak…aku terslank KL plak mlm tue…padahal orang kedah nie..hahahaha..nk wat cmna…memg kalau aku ckp depan publib memg ckp KL kt shah alam nie….tetiba xley nk exchange…hehehe…tapi…tue semua memberikan pengalaman baru bg aku tok berckp depan orang…thanks to cikgu kaunselor aku yg beri peluang dekat aku tok berkongsi pengalaman…
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket