Sahabat Sejati

ZoOming 1 Malaysia....



Fuhh.....dah lama xtulis entry bru kn...ermm maaf la...minggu nie busy giler...tiap2 hr der test...kalau senang xpe...nie test punya la susah...salu org kedah kata.. ''susah nk mampoih''...hahaha..mcm xpenah blaja plak rasanya...perasaan ''tension'' yg dlu membawa diri jauh entah kemana..kini telah kembali ke sisi...hihi...naseb bek der jap masa terluang tok update blog nie...errrmmmm...kali nie story pasal minggu lepas.. ''Zooming 1 Malaysia''...


Mesti nk thu kn per benda ''Zooming 1 Malaysia '' tue...hehe...actually event nie adalah untuk mencari dan menghargai student2 yg mempunyai bakat dalam bidang photoshot...jd pertandingn menangkap gbr pown berlangsung atas tema 1 Malaysia...ermm aku terlibat dalam event nie secara xlangsung jer sebenarnya....haha...bukan der kaitan pown kn..tangkap gbr pown xreti..haha

Amboiii...serius nyer mukaa....senyum la sikit....hehehe

Actually aku diundang tok menyampaikan beberapa lgu tok event tue..walaupun suara aku xdela merdu mana pown...just ley ''sumbangkn'' lgu jela...hahaha...thanks yer atas jemputan kalian....


haaaa...nie la partner aku malam tue...kami duet berdua... hehe..lagu raya,,,,
lagu....Suasana Hari Raya yg dipopularkan oleh Anuar Zain ngn Ellina...
tp bukan guna minus one....tp guna live band...best2...hehe
before that...aku bawa lagu solo iaitu lagu Faizal Tahir '' Sampai Syurga''....
then partner aku plak... "tak mungkin kerna syg'' yg dinyanyikan oleh Alyah...

nie la pengacara majlis yg sporting sekali...secocok tue...bgai pinang di belah dua...hehe

haaa...sempat jap posing....nk gk aku bergambar...hihi

Me with Timbalan Dekan Fakulti Perakaunan ...



Sebelum balek.....mcm besa la..mesti la nk bergambar lue kn...nie sebahagian krew2 produksi...haha...xdela...diorg nie semua rakan2 sebalik tabir... (^_*) ..tanpa mereka..mana la program nk bergerak kn....

Add caption

Senyum semua...... (^_^)
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket