Sahabat Sejati

BBQ - BukiT CeRakaH


Salam...hehe...start gbr da meleley air liur tgk gbr ayam bakar kn..hihi...sedap3....kali nie aku ngn kwn2 keluar lg..hehe..kali nie..kitaorg buat BBq tok kelas plak...tmpt dan lokasi yg terpilih adalah BukiT CerakaH @ Taman Botani Shah Alam....
Pejam celik...pejam celik....dah lama aku xupdate pasal menda nie..da dekat seminggu...terperam jer dalam laptop..bukan ape...xsempt nk update cz penuh ngn keje...assignment..quiz..test semua...nie bru sempt curi2 masa jap...
Kitaorg bertolak awal pg gk la...lepas kol 9 mcm tue...kitaorg gerak....sampai sana...dpt nek bus mini mcm masok taman negara...pusing2 lue tgk kwnsn natural yg sgt natural.. like it....aku terkejut sebab ade sawah padi..hehe..padahal dah salu tgk ..yela..aku kn anak jati Kedah.....tp terkejut gk la..ada kwnsan reserve pd kt tmpt mcm tue...maybe tok sesiapa yg xpernah tgk sawah rasanya....



Menu tok hr tue..mcm2 gk la ada...ayam bakar...sosej bakar....nugget crispy...hehe..tp yg tue xbakar...kitaorg goreng....kentang goreng ada....nata pown ada....sedap2..hingga menjilat jari jemari la...

Memg semua pas makan xley jalan..tank da penoh...tp der jer geng aku yg continue ngn aktiviti lain..mcm berkayak kt kawasan tue...aku xjoin cz panas cuaca waktu tue...


Dalam kol 2...lepas semua da kenyang tue..kitaorg balek .... ^_^ enjoy sgt2..len kali kita buat lg k...huhu..


Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket