Sahabat Sejati

Times Square + Low Yat + Mid Valley = Amazing !!!



Salam ukhuwah.....hehe ^_^ lama rasanya asyraf xupdate blog kn..tp akhir nya ter ''update'' jgk....actually asyraf ngn kwn2 xrancg pown nk g jalan2..tup2 dpt tahu Uitm memberi pelepasan istimewa kepada student nya yg cukup nakal nie pd Khamis & Jumaat lepas...

Ape tunggu lg kn...peluang yg diberikan perlu dimanfaatkn sepenuhnya...jd kitaorg plan mengejut tok merantau ker KL....lebih specific...Times Square....


Kitaorg bertolak dr KTM Shah Alam lebeh kurg dalam kol 12.30 then kol 1 tgh hari la baru sampai times square...memg time makan waktu tue,..jd tmpt yg menjd pilihan yg lain x bukan adalah KFC....hehe....bila da kenyang semua...bru sonok nk travel n jalan2 kn..


Memg hajat kami nk masok theme park kt times square...akhirnya tercapai....ok la for 3person that day..only RM 78 something....main la ape pown kecuali rumah hantu..hehe...

1stly kitaorg try roller coaster...nk tercabut jantung aku..yela 1st time naik kn..haha..tambah2 dkt part yg pusing 360 tue...mak ai....memg dasyat gk la....actually aku nie lemah semngt jgk...lastly lepas...time tue kami nek 3 org jer..yela..org len mana cutie..kami ja cutie..haha...

Turun2...kwn2 aku ( syida & fizi ) ajak 1 round lg..cz org da makin ramai...td kami 3org jerit gediks jer..nie lg best cz roller coaster tue da penuh org..haha..per lg...belasah jela...menjerit sakan budak girl kt blakang..haha..turun2 dari roller coaster tue..pecah peluh kowt..pening pala..haha...

Pastue diorg nie ajak aku nek kete yg pusing2 tue plak..pening xbeh lg..haha..nek jer...masa tue aku da meloya..haha...dah la bawu pas mam KFC...ayam tue kejap naik..kejap turun kt tekak aku..haha...aku tutup mata ja...haha...lepas tue aku xmen da...last skali men bumper car je..hehe...

Now sesi photo plak...haha...dalam masa yg sama..sempat g p kacau bhagian kanak2...kitaorg nek kuda yg berputar tue..hahaha,..lawak tol..siap der lagu2 lg...pastue g makan aiskrim..nyum2..sedap...dr tgh hari kami sampai...tepat kol 5 ptg...kitaorg keluar dr times square..menuju destinasi seterusnya...


Now kitaorg bergerak g Low Yat plak..saje nk longgar2 kn skru yg dah lama ada kt kaki nie....saje g survey hp ...laptop..n camera....aku mengidam Sony Ericsson Xperia (X10) ...cantek...bergaya..dan kemas...ade sape2 nk tolong belikan x..?? aku nkKK....sob3....

Lepas penat berjalan,...destinasi kitaorg adalah Mid Valley...niat pegi sana buakan watper pown...tp nk g makan malam jer..hahaha.....lepas makan..kitaorg patah balek g KL Sentral...


Lastly...kitaorg sampai kt Shah Alam lebih kurg dalam kol 10.30 malam gk la.....but hr tue memg enjoy...hope kitaorg ley gather lg di lain masa.... ^_^ thanks guys,...

Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket