Sahabat Sejati

Mak..nak kawen jugak!!! Jeles nie haaaa....


Salam...bertemu kembali kita yer...hehe...selamat menjamu selera yer...hihi....semalam aku mengembara lg...kali nie ke Pandan Indah ke rumah sahabat ku Wan Hadi sempena majlis perkahwinan kakak die...

Pagi2 lg aku dah bersiap sebelum menuju ker KTM Padang Jawa dengan menaiki moto sport "wave" aku tue dalam kol 9 pg mcm tue la....huhu


sampai jer kt KTM...aku dok coang2....xde sape lg...hehe...pastu syida kol...soh g jemput dia cz driver die xmangun lg..hehe....aku pown patah balek.....masok dalam UiTM......lepas amek syida ...tunggu Asraf n the geng...hihi...lepas semua dah sampai...kitaorg tunggu KTM jela...

Asyraf & Asraf (Asyraf Square) bergabung...hehe..kasut da sama kaler...duduk pown dah sama style..haha...


 Kali nie 3 anak gadis yg ikut serta.....di mana Aida bertembung di KL Sentral ...Atie plak bertemu di Masjid Jamek....
Si lelaki plak ...Fizi bertembung di KTM Shah Alam....dan Izul bertemu di KL Sentral....pasal gbr asraf..aku xnk komen..haha..maybe die tido dalam iman tue....senyum jer atas bahu aku haaa...haha

Jeng3... Ape2 pown..posing mesti kena ada walau di mana jua anda berada....hehe (^_*)

 Senyum2..jgn xsenyum yer....hihi



Selamat Pengantin Baru...buat Kak Nadrah & Suami Tercinta..... (^_^)



 Tengok jer diorg nek pelamin..hati aku dah berbunga2 da.....siap senyum sorg2 lg haaa..mana x nya...dah terbyg aku atas pelamin dgn insan tercinta...agak2 bila la rezeki kami berdua plak tok dirikan masjid...huhu (^_*) ...sabo jela.....makkkk...nk kawen jgk..!!! sob3..jeles nie haaa...


 Haaaa..mcm mana xjeles...tgk la... (T_T) xpe2.....t aku dah nek pelamin...1 pinggan nk soh "si dia" ja tolong suap..hakhak...aku nk nganga ja..hahaha (^_*) 


 nie la muka2 org yg lapar setelah duduk dalam KTM dan menunggu nk makan..haha...gelojoh toi...sabar oii....bawak ngucap..hihi..





 Senyum semua... peace... (^_*)





 Abg...amek la anak nie haaa....abg nk kawen sorg lgpown..jgn la lupa ayang ngn anak2...yela mak nya oii...alolololo..meh kt abah meh...mak nya pown...meh abg dukung sekali dua2.. (^_*)

 Soalan cepu mas ...antara 5 org nie..mana 1 abg...mana 1 adek..?? ker semua adek nie....hahaha (^_^)



 Bergambar bersama pengantin..tp kenapa pengantin yg xnmpk nie haaa....hahaha



Buat family Hadi...thanks kerana sudi menerima kedatangan kami yg byk menghabiskan lauk pauk tue haaa...xlupa buat Hadi skali kerana menjemput kami semua..comel adek Hadi ..Wan Haris nama nya....

Buat pengantin baru..kami doakan kebahagiaan yg xputus dari Nya..moga hubungan yg terbina kekal hingga ke akhir hayat..insyaAllah....SeLaMaT PenGanTiN BaRu ......

Geng pipi tembam semua nie..hehe (^_*) ...syida...tgk mana tue haaa....

Last pic b4 berangkt pulang... (^_^) ...thanks to all yg participate tok join ke kenduri yg penuh meriah nie...huhu....moga kehidupan yg mendtg yg mencabar lebih memantapkan diri kita..insyaAllah...jumpa lg.. (^_*)



Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket