Sahabat Sejati

Cinta Antara Kita...


Salam..hehe...nie la hasilnya bila dah bowink xtahu ape nk buat ape kn....tgh study week pown sempat lg kn..hehe (^_*)

khas buat insan yg ku cintai....bila rindu menjelma...xthu nk watper kn..nk ketemu..ngak boley..jd ku luahkan di atas "adobe photoshop" hehe...hope si dia suka....penuh ngn kasih syg aku curahkn ..(^_*) ...wah2...hihi...

"Miss You Cinta "....kamu la syg..sape lg kn....dah kamu jer yg sy miss...xkn org lain plak...hehe...mcm adaptasi dr cover novel plak bila tgk pic nie bila dah siap...xplan pown...tup3 dah jd mcm tue..haha...campuran kreativiti dan imaginasi..haha

Maksud : Quote di atas...."translate sendiri ja.." haha

"Aku mencintai diri mu semalam...
Begitu jua pada hari2 yang mendatang...
Senantiasa di hati ku walaupun tnpa diundang...
Itulah rindu ku buat diri Mu syg..."

aku memg meminati seni dr zaman sekolah lg...sebab tue la time sekolah dlu aku amek matapelajaran Seni Visual...alhamdulillah dpt "A"...cewahhh.....hehe..bukti yg paling ketara...tgk la blog aku nie dah la..dah mcm blog girl haaa...haha..nk wat cmna..dah aku minat akan kecantikan dan kekemasan...

Tapi....tuan punya blog kemas ker x..?? haha..soalan tue salu menjd tanda tnya sampai skrg..jd biarlah rahsia..hahaha....yg penting aku suka akan kesenian... (^_*) ...tp lastly "akaun" jgk menjd pilihan hati...huhu...cikgu pernah gk dlu soh amek architecture....tp entah la...hati xke arah tue kowt...tp xpe kn..at least aku ade kemahiran tambahan..hhihi..

Lepas nie nk wat lg la...setiap kali ade yg bru..mesti ada input & output yg bru..nantikan..hihi...
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket