Sahabat Sejati

"Nasi Lemak" 50sen ...?? hihi...


video

Salam...dah lama rasanya asyraf x update blog nie kn..nie pown curi2 jap b4 terlepas pandang lg....busy btol skrg..tmbah2 dekat nk exam nie..mcm2 keje dtg menjelma...of stop!! mesti korg da tgk video kt atas kn..mesti ada yg memndang dr sudut positive dan ada yg pandg dr sudut negative kn....1st ly ..mesti korg gelak tgk video nie...xdpt dinafikan..kalau korg xgelak..mesti something wrong...hahaha...

Jadi asyraf memilih tema +ve yer ....hehe...kali nie moral of the story... " setiap perhubungan perlu ada gurau senda dan gelak ketawa"....

Kadang2 in reality..kita bosan kalau perhubungan tue mcm serius jer....boring la kn...jd tue la guna nya gurau senda di sebalik tabir...hihi....mana x nya...kalau jenis sorg riang sorg lg pendiam....kn dah mcm xbest...bila kol...tnya sepatah..jwb sepatah...jd... "sense of humor" tue penting dalam approach mendtgkan kemesraan .... (^_*)

Jadi pada sesiapa yg rasa dirinya or pasangan nya yg merasakan ada kekurangan dalam kemesraan ..jd terapkan la lawak jenaka yg bersesuaian mengikut kesesuaian masing2... (^_^) ....xsemestinya pertengkaran akan berakhir dengan putusnya tali perhubungan...kdg2 gadoh2 dan merajuk2 nie la melengkapkn perhubungan dan mematangkan diri pasangan masing2.....

Thats all from me for today..hope u all enjoy n eppy shalu....salam.... 


Category: 2 comments

2 comments:

Miss Eiza said...

btul,btul,btul..kalau dah serius memnjang,,hubungan pun tegang je la...

Asmiza Misram said...

huhu...betul jugak tuh...

tpi......
da xde jual nsi lemak 50sen...

Post a Comment