Sahabat Sejati

Exam Datang Lagi !! TidakkKKK...

Emm hari nie first day aku jwb exam tok sem 2....huhu..agak mendebarkan...bukan apa..da la aku nie mls nk study....24 jam mengadap laptop...kdg2 laptop ngadap aku...hahah...hr nie exam Statistics...ngn Marketing....wah....2 in 1....memg mcm nk meletup pala nie...org len stay up...5 ...6...pagi...aku plak..stay up paling lama pown kol 3...haha...xley nk watper la..memg sejak azali xpenah stay up sgt....kt sek jer pnah stay up..cz der aktiviti..tue pown zaman purbakala dlu...emm muka relax jer g dewan exam td...tp xdela aku x study langsung kn...der jgk...emmm 1st skali exam statistics...best wat math...tp yg xbest bila dah beh jwb...nie la masalah nya..pas exam bincang balik...byk salah..muahahahaha.....tidakkKKKK....emm kecewa jap aku dibuatnya..  a.k.a emo jap..haha......pastu petang tue der plak exam Marketing...wah...sape yg x takowt dgr subjek Marketing nie...yela... 100% membaca & menghafal...aku pown takowt..dah la otak nie bukan jenis yg auto set hafal...manual punya nie...silap2 skru pown ley tercabut...haha.. sakit pala lg....tp aku eppy sgt cz exam marketing aku ley gk perform....walaupown bukan 100% ley buat tp aku dah wat yg terbek...alhamdulillah...syukur sgt2...
Category: 2 comments

2 comments:

Nur Diyana Mukhtar said...

yeayhhhhh~ hehehe.. (:
bagus la le jawb..
acap pandai..
*wink2*

Mohd Asyraf said...

hahaha..xdela..bese2 jer..mcm yana jgk... :D

Post a Comment

Photobucket