Sahabat Sejati

Hari Raya Yang Penuh Pengisian...


Hari Raya Aidilfitri ke-6 menjadi titik tolak kepada pertemuan sahabat handai yg udah lama tidak ketemu...hehe...pertemuan nie pown dibuat secara mengejut...tp alhamdulillah...semuanya berjalan lancar...tetamu kehormat yg hadir pd hari tue seramai 11 org....hihi..


Venue pertemuan plak...mcm biasa la...xkn nk jumpa tnpa berbuat pape kn...jd kami pilih tmpt yg terbaik iaitu Central Square ( CS )....huhu...nie la tmpt mudi mudi nk berjumpa pown...hehe..mana der tmpt lain yg lebih sesuai...dlu mak aku salu mara.. ''tempt tue org muda2 jer pegi...mak xnk la g situ...wat malu ja'' .....
per lagi...aktiviti yg di pilih ialah main bowling di antara dua pilihan yg ade...sama ada bowling @ tgk wayang...dlu dalam setahun...2kali jer aku jejak kt CS nie..cz mak aku xpernah lepaskan anak die nie g CS...maybe sebab aku der sejarah hitam kt kawasan CS......



wah2...ramai nyer peserta yg mengambil bahagian...hehe


haha...kita beraya kt CS jela...


Senyuman yg manis nampak nya di situ... (^_^)


Semua nie merupakan antara sahabat handai yg paling akrab aku ada selama nie...hope persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat yer...




Selepas penat bermain bowling dr pukul 12 sampai la kol bape ntah aku lupa...hehe...kami meneruskan perjalanan ker rumah terbuka sahabat yg lain iaitu Nafiza ngn Syazmiza....thanks cz menyediakan makanan yg memg memenuhi selera setelah penat dan lapar bermain bowling....hahaha....memg enjoy la hr tue...hope kita semua leh gather lg di lain masa....thanks from me....

Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket