Sahabat Sejati

1st Entry Tika Berada di Rumah Tercinta...

salam...dah lama rasanya asyraf xupdate blog...maybe disebabkan tiasa masa terluang diulit kesibukan exam final yg bertubi2 dtg menerpa...hr tue dah update pasal menda nie..tp disebabkn blogger buat maintenance...entry nie terdelete secara automatic...ermm jd terpksa la aku buat balik entry pasal menda nie...

ermmmm...now holiday...but im still in stressSS situation bcoz of last exam yg sgt menguji ketahanan mental aku..cm nak nanges jer jwb exam yg sememg nya susah utk aku terangkan..Allah jer thu perasaan aku selepas exam tue dan skrg...skrg ape yg aku boley buat adalah berdoa dan tawakkal setelah segala usaha telah dicurahkan...



 Asyraf nk kongsikan sedutan video time dinner hr tue..tp asyraf mintk maaf sgt2 cz suara asyraf xsedap pown..just saje nyanyi tok try bakat yg suka nyanyi dalam bilik air nie haaa....haha.....hope korg xkisah...terima la "izinkan ku pergi" ...yg nie aku nyanyi solo...ade gk la picing lari..hehe...tp xpe..pengalamn mengajar diri kn..len kali aku cuba lg....belajar dr kesilapan..


Second song..aku berduet...hehe..yg nie terselah la picing lari..haha....nervous sgt kot....hahaha... "aku dan dirimu" itu lah nma diberi....tp best sgt2...thats all from me.... (^_*) ...jgn pernah tkut utk mencuba..jgn pernah give up bila kalah..pengalaman mematangkn diri...salam...
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket