Sahabat Sejati

Hari Ahad = Public Holiday Bagi Ku....

salam...dah lama xupdate blog rasanya kn...hihi...dah penuh habus da blog aku nie haaa...hehe...cian die..meh nk lap2 sikit...lap u....hehe.....memg satu kelemahan aku bila dah busy nie cukup susah nk update memnjg...asyik busy ngn kehidupan seharian je kn....

Maybe nie la satu dugaan blogger lelaki...iaitu susah nk "update" ..hehe..cuba tgk blogger girl...memnjg jer diorg nk update kn....der jer idea nk menulis ..thumb up.....tp xsemua laki mls update...laki cm aku nie jer haaa...hakhak...maybe faktor kekangan masa menjd faktor utama.....'


Cutie2 sem nie......penoh dgn hal kerja dan mengerjakan..sejak aku bekerja nie....masa lapang agak sikit la...tp tue x menjd penghalang kn...bila sampai ujung minggu ja....iaitu hari Ahad...merangkap hari percutian aku setelah 6 hari bekerja..hehe....

Jadi bila cutie ja....mesti aku akan keluar ngn sahabat baik aku Zaim....kami berdua jela...ada aku..ada la dia...hehe...ada dia..ada la aku....jd cutie ja..kami berdua akan pergi tgk wayang....kali nie kitaorg layan citer KL Gangster ngn X-Men 1st Class......hahaha...


Mula2 plan nk tgk satu citer je...pastu tiba2 tiket mlm plak ada tok x-men....petang nyer xde..last2..kami borong dua tiket sekali la...ptg tgk KL gangster....mlm kol 10.30 tgk X-men lak..hehe...kol 12.45 bru sampai umah..haha...tgk umah gelap gelita ja..hahaha..rupanya mak ayah dah tido...kihkih......but enjoy la... (^_*) ...both movie sgt cool n penoh ngn action....thump up again!!

Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket