Sahabat Sejati

Kerja Part time...Adobe Photoshop Best!!

Salam...dah lama xupdate blog nie rasanya...rasanya dah dekat sebulan...maaf yer pd teman2 sekalian...ermm nk wat mcm mana...asyraf busy sikit ngn keje part time skrg...mesti korg tergelak bila thu aku keje ape...nk thu ak asyraf keje ape..??

Actually citer  die cmnie....pd suatu hari....hehe...boring sgt2 bila time cutie sem nie..jd suatu ptg asyraf pown per lg meringankn kaki tok ronda2 nek moto dkt area kwsan umah tok cari "kerja kosong @ vacancy"....

Ronda punya ronda nmpk 1 kedai nie..."jawatan kosong...graphic designer diperlukan" ....wahhh...keje kosong..benti jap depan kedai tue...p.k dua tiga kali gk la...cz kerja tue xde kena mengena pown ngn kemahiran yg aku blaja iaitu akaun....

Jadi aku gagahkn diri n menebalkan muka aku nie yg sememgnya tembam..haha...masok dalam kedai..
"akak...sy tgk kt cermin akak perlukan pekerja....ade lg x kerja kosong..???" 
ermmm adek nie pandai ka design2 semua nie....
"ermm boley la sikit2 akak... kena ade certificate @ qualification pape x tok keja nie akak"..??
ermmmm kalau adek pandai design dtg la esok kol 9.15 pg....
"emmm ok terima kasih akak....."

n thats it...pergi2 esok....trus dpt keja......huhu...aku memg langkah kanan cz time aku mohon keja tue...pekerja lama bru ja benti hr tue jgk...hihi...n now...aku keje sebagai graphic designer....



Nie la banner 5x10 kaki pertama yg telah aku design sendiri.... and im proud of it...hihi.....pinky boy..haha....selain banner mcm2 design lain lg yg aku buat..name card..bunting....flyers.....sticker and more....

yg paling aku suka adalah pengalaman belajar menda2 bru mcm pengalaman guna software2 tok designer....blaja guna machine printing....n blaja photostat..hehe...semua menda bru bg aku...xsalahkn kita punyai byk kemahiran.... (^_*) thats all from me..thanks....


Category: 3 comments

3 comments:

Efa Nur said...

bestnye dpt keje..hee :)
cantik laa banner 2..i like.. :))

Anonymous said...

acap skang smua nk gambar berdua ekh???
cpatla nk mkn nsi mnyak org SP ni..!!!

Mohd Asyraf said...

efa : hehe...thanks..mencuba kemahiran terpendam ja...hehe

bella : hehe..mesti la..kalau x ngn si dia..siapa lg kn..hihi....saje jer la... (^_*)

Post a Comment

Photobucket