Sahabat Sejati

Menjadikan Mimpi sebagai Realiti...


Salam....bertemu kembali... (^_*) ....ermmmm tgk tajuk cm xlogik kn...tp ianya sememg nya kebenaran...beberapa hr yg lepas aku termimpikan si dia....bgun2 tido aku trus tersenyum..entah kenapa aku masih teringat kisah mimpi tue walaupun dah bgun dr lena tidur yg pnjg....

Makin lama aku p.k makin kuat perasaan rindu aku kt si dia....ermmm perasaan nie la mendorong aku tok betol2 jdkn mimpi tue menjd sesuatu yg realiti.....jd aku pown nekad utk turun merantau ke Kepala Batas sorg diri...hehe...

Mula2 org tua cm berat ja nk bg pegi cz diorg xharap kt aku travel sorg2...kenapa agaknya..?? yg thu tue thu la...yg xthu tue..biarlah rhsia..hehe...last2...aku dpt green light jgk..hehe...

pg2 lg aku bertolak dalam kol 9.30...kol 10 pg sampai ker destinasi......aku tersenyum jer tgk si dia dah terpacak berdiri menunggu kedatangn aku...kedatangan aku disambut dgn senyuman..i love it...thanks syg...


Mula2 rancg nk g Sunway kt Seberang Prai rasanya tp disebabkn xde transport kitaorg iaitu aku dan si dia serta 3 org lg rakan si dia..kitaorg g jalan2 kt tmpt yg dekat2 ja....janji aku dpt luangkn masa sesingkt tue bersama si dia..itu dah cukup bermakna bg diri aku....



lepas mam KFC...jalan punya jalan ...pusing2 beli brg....aku dan si dia singgah jap kt kedai "gift".... tgk kwn2 dia semua beli tue..bli nie...si dia tgk jaaa..hehe...tgk tgn si dia pown masih kosong ja....aku pown memandang sekeliling kedai tue..tgk2 ade bear...i think she would be happy if i give her that teddy bear... jd aku pown hadiahkan si dia a cute little bear tok jd peneman bila aku tiada di sisi...pelok bear tue lek lok yer syg...



Before balek....tingin plak aku nek bus rapid..hehe..yela...dah bapa lama tinggal bus rapid nie sejak sem 1 dlu..skunk da nk masok sem 5 da...hehe..jd aku teman si dia  jap dalam bus rapid tue b4 die balek ngn kawan2 die...



Setiap kenangn bersama si dia adalah kenangan terindah bg aku..luv u syg....hope hubungn kita berkekalan sampai bila eventhough byk dugaan dan salah yg abg salu lakukan...luv u as always....



Category: 3 comments

3 comments:

Unknown said...

sweet bro..:)

saya said...

phewittttt~ ;)

Mohd Asyraf said...

thanks bro.....blaja dr bro jgk kn..hihi...

Post a Comment

Photobucket