Sahabat Sejati

1st Exprience.....



Salam buat pemantau blogger sekalian..hihi...ermm...nampk cedap ak..ngeee..actually nie la 1st time aku jejak kaki kt Pizza Hut....hehe..biar la org nk kata aku nie ketinggalan zaman ker ape..janji aku dah jejak n dah tinggalkan jejak..hahaha...




thanks to all my ''girlfriend'' cz ajak aku join korg tok makan sama2..kalau x..xmerasa lg la agak nyer pizza yg sebenar...hihi..stakat pizza buat sendiri..dah salu da ...hihi...tp malu pun der...haha...my friends semua gelak kt aku..haha... merah padam dibuatnya...dah la aku sorg jer teruna yg sesat waktu tue...lg la malu..xde org nk tolong cover kn..hihi..

 Lepas tank da penoh...per lg..activity len la plak kt Village Mall tue...tgk wayang la...per lg..actually xthu pd mulanya nk tgk citer per...cz semua best start lewat..nk tunggu cm membazir masa plak...lastly..dgn kata sepakat... ''Janin'' dipilih..haha...mula2 diorg nie der yg cm takowt2...besa la girl..citer seram memg la cm a little bit scary kn..but everything ok jer..hahaha..

Jangkaan kami xde la tinggi mana tok cita seram melayu kn..anyway..gud idea for tajuk filem nie...xsangka plak pengarah nk  kaitkn janin dgn toyol....ada la part2 yg seram gk...for industri filem negara..keep it up...memg genre seram skrg mendpt sambutan hangat para remaja....

lastly for all my fren...thanks eh...sudi ajak acap join korg semua.. (^_*) cuti sem depan kita plan lg...nk habis kn masa n duit kt mana..hahaha
Category: 1 comments

1 comments:

nusafara said...

hahaha,,,len kali makan kenny rogers lak k..

Post a Comment

Photobucket