Sahabat Sejati

Me & You..... Seketika Bersama...(*__^)



Ermmm rasanya...entry kali nie kalau xciter pown....dpt agak kowt ape yg nk diceritakan...hehe... ^_^ malu plak nk citer....actually...this is the 1st date for me setelah lama jgk la kitaorg couple ....hihi..simple but bermakna sgt bg aku...


 venue kali nie...mcm aku citer entry b4 this...hehe...kt sekolah tercinta... ^_^ ...hehe...pg2 aku dah sampai sekolah untuk jumpa si dia...kitaorg sembg kt pondok depan pejabat sek..saje jer aku teman si dia b4 class tambahan akaun start....menanti ''accounting mama'' sampai la...hihi....sekali nmpk Myvi putey laju jer dr pagar sekolah....gf aku ckp la.."ermmm tue la kereta mama abg" .... owh..mama da tukar kereta baru yer...sekali mama parking kete btol2 jer depan kitaorg..


 keluar2 jer dr kereta ..lantas mama kata '' amcm..ok ak parking kt sini??'' pastue mama senyum sinis...hehe...dlm fikiran aku...aku da tergelak...si dia dah tunduk senyap tersipu malu...mama memg dr dlu saje je nk sakat anak2 murid die....tmbahan plak aku ''berdua'' waktu tue..lg la best mama nk sakat...hihi...tp aku xkisah cz mama dah kenal perangai aku mcm mana...then per lg si dia masok kelas la..ngn mama...hehe... time to study...


sementara tue..aku berkeliaran la sekitar sekolah...sambil menunggu si dia habis kelas..cm entry2 lepas...tue la keje aku..tgkp gbr sekitar kawasan sekolah....hihi..


 Abeh jer kelas...aku ketemu lg ngn insan tercinta n cikgu tersayang...mula2 aku ngn si dia duduk la dkt 1 sudut nie...berdua...sembg2 la jap b4 nk balek....budak2 len lak dok discuss jamuan tok kelas diorg kowt after SPM nanti.....tiba2 mama dtg kt aku....''tepi2....bg cikgu duduk...'' sambil mama tersenyum...kt aku dan si dia..aku pown senyum jela...hahahaha....mama duduk dkt center...antara aku dan si dia...haha.... ^_^  so sweet...nk kacau daun eh mama...hehe....


 Alhamdulillah pertemuan kali nie berjalan lancar...si dia selesa bertemu ngn aku...im eppy2 sgt2...love u syg..

lepas diorg discuss semua....per lg....balek uma la....hihi...syok sgt smlm...huhu...
Category: 5 comments

5 comments:

Nurul Sharmila said...

first time jumpa ke??

Mohd Asyraf said...

mila : a'a...hehe...b4 this terjumpa...kali nie...face to face...hehe ^_^..sebelum nie ada distance betweeen us cz sy study jauh...nk jumpa x berkesempatan...hihi

azwa_amani said...

errmmm...amboi2..pandai2 jaga diri dan hubungan yer..takmo pegang2 anak dara org tau..hehehe

sekamar rindu said...

salam...

di dalam ada dah berbunga2 cinta tu...:)
moga bahagia...hendaknya..amin.

follow ur blog...

Fieza'S Collection said...

sweet couple... moga bahagia.. :)

Post a Comment

Photobucket