Sahabat Sejati

Jarak Bukan Pemisah Antara Kita...



Ermmmm x terucap kegembiraan aku hr nie...hehe...walaupun seketika..tp bermakna...yup!! sape x eppy bila dpt jumpa insan tercinta kn.. (^_*)

Berada di samping si dia seketika dpt mengubat kerinduan yg terpendam rasanya....hihi..malah membuatkn aku tersenyum sepanjg masa....hehe...hope u always happy.. whenever u need me  i''ll be there beside u.... (^_*)

Mungkin nie pertemuan terakhir dan mungkin juga tidak yg aku harapkan...bcoz aku dah nk berangkat pulang ker Shah Alam utk meneruskan perjuangn mengejar cita2 tak lama lg... (^__^) ....hope kita ley ketemu lg dalam masa  yg singkt serta sgt2 mencemburui  kita..

Sabar yer ....moga kesabaran dpt memupuk lg kekuatan percintaan antara kita syg..abg harap jarak bukan pemisah antara kita berdua...thanks cz sudi terima abg dalam hidup syg...... i love you more than u can imagine ...(^__*)
Category: 5 comments

5 comments:

asmaqhusna said...

sweet..!!! semoga kekal hingga ke syurga (^_^)

ASMIZA said...

yea..sokong asyraf...jarak bukan pemisah... yg penting setia dan saba.. as pon rindu si dia jugaq,lm xjupa....=(

❤ Cik Ain ❤ said...

olololo.. romantiknye.. bf ain malu nak cakap bende ni sume nak2 kalo kat umum cani. bile ngn ain pon cakap cam malu2 je.. hehe. neway, semoge disatukan secepat mungkin. hubungan yang halal barula best. hehe. doakan ain n fik jugak k. =)

aima in luv said...

sma la ngn sy... sy pon long distance relationship... sesekali jumpa mmg bestkn... semoga awk bhgia dgn si dya...

Miss Diela said...

sweet..semoga berkekalan...
muka ashraf n gf nak iras2 la...

Post a Comment