Sahabat Sejati

Shopping Sakan..!! Poket Kering Kontang..

Salam...hehe...kalau tgk dr gbr pown da ley agak kn..per aku nk citer pasal entry nie kn...hihi..ermm actually hr nie aku keluar dkt tgh hari gk la...cz hr nie kena anta moto balek Shah Alam da...hr tue masa start cutie sem...aku post balek uma...kalau xde moto..jwb nya..memg ''patah kaki'' la..nk gerak g mana pown susah..huhu..

Now kena anta moto kesayangn balek Shah Alam la...klas da nk start da...moto da pergi sana...tuan punya moto belum lg...hehe..isyaAllah 2hrbulan tahun 2011 nie..ngee..thanks kpd kawan baik aku..Zaim..sudi teman aku ...thanks bro..


After anta moto kt main office Pos Laju tue...aku ngn kwn aku direct g Tesco...hehe...mula2 nk window shopping la katanya kami berdua,...tup2...haaaa..mata da rambang....tgk der diskaun manyak sgt..hehe...per lg..hati cair la...sekali aku ngn kwn der nmpk kasut yg memg mantop la... 60% beb diskaun...design kasut semua power2....

Prinsip aku..aku xpernah depend bila nk beli barang mesti tgk jenama...if buatan nya kemas n suit for me...per lg...angkut bawa balek uma la..hehe...mula2 p.k nk amek sepasang jer...skali tgk cm rugi lak xamek kasut formal...diskaun nie bukan salu ada...harga runtuh nie...sekali aku angkut dua pasang trus..hahaha...kawan aku jeless jer tgk aku... (^_*)




Actually tujuan utama nk g Tesco tue nk beli brg2 penjagaan peribadi...hehe...cari tgk gel rambut...aloooO...dah kehabisan plak...dah la rambut serabut nie..hehe...then cari lak pencuci muka...mesti korg ingt aku nie cm girl an..haha..xdela...bukan per... ''kecantikan milik setiap insan '' kn...hahaha..ermmm muka aku nie berjerawat..jd kena la take care salu..

nk try produk len..xpernah nk memberi kesan positive..mesti jer der komplikasi if aku guna...mcm kulit mengelupas la...kulit muka terlalu kering la..jd Safi Balqis menjd pilihan aku cz sesuai dgn kulit muka aku...hehe..pakai jela byk mana pown..xde kesan -ve....kali nie aku try beli pelembab muka sekali..salu guna pencuci muka jer...saje nk try2...ner thu lg ok... (^_*)..dah syok shopping..

then kitaorg trus balek uma lepas settle shopping...hahaha...da lewat da waktu tue....
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Photobucket