Sahabat Sejati

Cute Comel Lawak.....Hahaha...

Dulu kn awak....saya selalu sunyi....hidup saya selalu penuh dengan kesepian...hati sy selalu keseorangan....sy selalu sedih...xde sape pown sudi dgr luahan hati sy...nk majok pown...xde sape nk pujok...sian kn...hidup pown xtentu arah..kwn2 sy pown salu gelakkan sy.....satu hari sy terjumpa dengan awak....tiba2 hati sy rasa berbunga...tiba2 sy rasa lain drpd yg lain...xmcm salu...sy pown xthu per dah jd dengan diri sy nie...sy mula terbayangkn wajah awak....hati sy mula menyimpan rasa rindu untuk bertemu awak lg..penyakit angau mula menghantui diri sy awak...sy selalu rindukan awak....setiap masa...setiap saat...sejak awak hadir dalam hidup sy nie...mandi pown xbasah....tidur pown xlena tau x...sy mula menyimpan perasaan terhadap awak dalam diam...tp sy buntu...sy xthu mcm mana nk luahkan dkt awak...sebab sy nie agak pemalu sikit....lgpown sy risau sgt2.....yela...sy dah xensem....xkaya plak tue....sy cuma lelaki biasa yg cuma menyintai awak secara luar biasa....sy takowt awak xterima sy @ buat xendah jer..sy amek masa tau...berfikir...adakah tindakan sy nie tepat...?? adakah sy nie layak utk awak..??akhirnye....sy beranikan diri jgk untuk berdepan ngn awak...cz sy sudah xmampu menahan hati nie lg..sy malu giler masa luahkan dkt awak....Tuhan jer thu betapa gemuruhnyer sy waktu tue...tp kn awak...sy lega sgt2 n sgt2 terkejut....cz awak sudi menerima sy seadanya....yesSS!!! akhirnya ada jgk seorang insan yg sudi hadir dalam hidup sy...dan ikhlas menyayangi diri syperasaan syg sy makin tiada hentinya bila awak pown meluahkan perasaan awak yg dalam diam menyukai sy....awak selalu kata dan pesan...kalau sy menduakan awak....awak akan kerat 14 badan sy....sy akan ingt sampai bila2..hehe...awak kn kuat jeles..huhusy harap awk dan sy akan kekal bersama sehingga akhir hayat....sy syg awak sgt2....sekarang...semua kesedihan dan kesepian tue dah berlalu...awaklah segala-galanya di hati sy skrg...selamat tinggal kisah silam!!selamat dtg....kegembiraan...keriangan...dan kasih syg....sy akan cuba sedaya upaya sy untuk membahagiakan awak...dengan sepenuh hati sy..sy buat semua nie bukan utk org tue bukan org lain..tp khas untuk awak yg sy amat cintai..me love you....4eva.....





Category: 4 comments

4 comments:

syahida said...

jiwangnyerrrrrrrrrrrr.........
hahaha... comey..comey..comey..

nas said...

jiwang n cute!!!! hehehe
tp nampak cm saket mate sket....
tuka tulisan laaa..hehehe

Ku terima beberapa emel dari Yuna

honeybeeanjell said...

amboiii~ cutee!

awein said...

eheee comel la cap :) sekali dgn lagu blog ni..comelcomelcomel!

Post a Comment