Sahabat Sejati

Realiti CinTa...


Realiti Cinta.....mesti ramai nga fikir..apa plak aku nk tulis untuk entry kali nie kan....hehe
actually entry kali nie terluah bila aku menonton satu movie yg amat sweet sgt...love story la kn...xkn movie pasal pembuatan gula ..bru nk rasa sweet kn...huhu

Entry kali nie aku nk menyatakan setiap impian couple kt luar sana secara reality tanpa mengira gender laki2 @pown girl...


Sedutan Filem "Semerah Cinta Stilleto Part 1"

Hehe...1stly apa yg aku nk citerkn nie adalah umum yer....jgn salah anggp or mengganggap ape2 k...hehe...bila aku tgk jer scene dr filem nie...aku tersenyum sorg2....korg pown pasti rasa sweetnyer video nie kn...kn...kn.....aku dlu b4 couple...salu terbyg scene2 mcm nie...btol kata org... ''marah tue tanda syg '' ...yup...its true...bukan tipu2...kalau kita mara org yg kita syg...demi kebaikan die...tanda syg la tue.. ^_^ truskan...jgn rasa bersalah k...if tindakan korg benar..

Ada lg sebenarnya ermmm...if seseorg or pasangan anda tue marah...die bukan nak ape2 pown..memg la die marah...just cuma nk rasa diri dipujuk...di manja..yg paling penting...if yg bersalah tue mengaku kesalahan dengan ikhlas...insyaAllah...kemarahan sepanas gunung berapi  pown akan bertukar sesejuk ketulan ais..

Aku dulu pown der gk berangan-angan mcm filem nie...hehe...cuba korg  cuba bayang kn..ada sseorg yg korg cintai dan dah lama anda tunggu jawapan dr si dia....tiba2 dia dtg berlari2 ke arah korg...tup2 dtg peluk korg...per perasaan korg agak nyer...??? hehe ^_^ mesti rasa terharu...terkedu...ter mcm2 lg laa...haha

tp angan2 tue xleh ditunaikan...cz kita kn beragama Islam..ner boley....hihi...dont try this at ''sesiapa'' yg korg cintai ok... di larang sama sekali..xpown xpasal2 kena penampar free if org yg dipeluk tue girl..hehe...kita kena fhm adab2 org Timur...ok!! ....(^_*)




Sedutan filem ''Semerah Cinta Stilleto Part2"

Selalunya org tercinta dan tersyg la tempat kita nk meluahkan perasaan kn...suka duka...stress ker....tension ker...jd as human being..luang kan la masa walaupun seketika demi insan tercinta . Jangan terlalu mengejar perkara lain tp orang yg menantikan korg dipinggirkan...

Setiap insan ingin rasa disayangi....kalau x..manakan korg couple semua...xkn saja2...''awak2...sy suka awak''..mcm tue jer..?? no way kn...mesti korg luahkan tue sebab korg syg die...and  nk die pown syg korg kn...jadi sama2 la berusaha untuk kekalkan perhungan yg telah terjalin..

Cinta bukan sekadar memiliki seseorg untuk menjadi pasangan yg kita cintai...tapi kita as pasangan perlulah saling memberi saling menerima...nasihat menasihati...demi kebaikan bersama... ^_^ ...

Banyak gk moral value dalam filem nie....cinta bukan mengira pangkt....cinta bukan mengira kekayaan....tp cinta adalah saling melengkapi antara satu sama lain...menerima kebaikan dan keburukkan pasangn masing2... ^_^....


Diorg nie memg sepadan bila digandingkn...memang meletop la bila filem diorg terhasil...respect hasil seni citer Melayu....

Category: 1 comments

1 comments:

rinaDOrina said...

saya suka mereka berdua..

Post a Comment