Sahabat Sejati

Myself " Kenakalan Berganda "





Coretan per plak aku nk conteng2 hr nie kn...xde idea sebenarnya..Hurmm…tgh dok selongkar pic…tiba2 terjumpa pic2 lama aku yang zaman purba kala dlu plak….lucu pown ade tgk gbr2 nie bila nk dibandingkan dengan diri aku skrg…hehe…tergelak gk la aku sorg2 td..dlu muka putih suci berseri..tp sekarang..haha..mak aku kata ‘’awat muka cm dinding uma xsiap plaster nie’’hahaha…yela..dlu zaman budak2 muka licin mcm kulit telur…tp skrg…adoi…nk kena g wat treatment agaknya…gbr2 nie menunjukkan tumbesaran aku yang xbapa nk sekata..haha…xdela ..mlawak jer…ermm dr baby sampai la jd baby tua…hihi…dah besar rupanya aku skunk..baru aku pasan….huhu…pasnie nk kawen la kalau mcm nie….tunggu calon jer…..  = )
Category: 6 comments

6 comments:

awein said...

ayat last ko plg mantap! hak3 ;D!

Mohd Asyraf said...

hahaha...awein suka :)
...jom join acap...huhuhuh..

wanieyhanym said...

comei la budak tue, .
mcm nk cbit jew. .haha
bole la saia jdy calonnya. .hihi(mqela)

Biela said...

hehehe..acap...kawen jgn lpa jemput biela...n kalo da ade calon pon..hahahaha

Mohd Asyraf said...

wanie : hahaha...gatai yer...wee..
biela : insyaAllah ...xkn lupe punya...hihi

Anonymous said...

cmeynyer..

Post a Comment

Photobucket